Το ΝΗΣΙ μέσω της ιστοσελίδας της επιχείρησης, σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε άμεση πρόσβαση και προβολή των προϊόντων του καταστήματος.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων που έχουν πουληθεί μέσω της ιστοσελίδας προβλέπονται οι ακόλουθες περιπτώσεις :
✓ σε περίπτωση που κάποιο προϊόν/προϊόντα που σας παραδόθηκε/παραδόθηκαν είναι ελαττωματικό ή έχει καταστραφεί και αλλοιωθεί κατά τη μεταφορά του, υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης η επιστροφής των χρημάτων σας εντός 30 ημερών.
Βασική προϋπόθεση για την επιστροφή του προϊόντος/προϊόντα είναι να συνοδεύονται τα απαραίτητα έγγραφα (ΔΑΤ, απόδειξη λιανικής κ.ο.κ) καθώς και η πλήρης συσκευασία του.
✓ σε περίπτωση που το προϊόν/προϊόντα που σας παραδόθηκε/παραδόθηκαν είναι διαφορετικά από τα πωληθέντα κατά το είδος του η κατά την ποσότητα του, υπάρχει δυνατότητα επιστροφής αφού πρώτα ελεγχθεί, διαπιστωθεί και εγκριθεί αντικατάσταση του.
✓ σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις η επιστροφή των προϊόντων γίνεται κατόπιν συνεννόησης με την επιχείρηση και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν το ΝΗΣΙ.
✓Σε διάστημα 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την επιχείρηση, οι επιστροφές των χρημάτων στον πελάτη γίνονται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Back to Top